søndag 23. november 2008

SAUDEHAUD

På laurdag kveld var vi på saudehaud -fest hos ett vennepar.
Her ligg sauden og blunkar til meg på tallerken ;-) Skal innrømme at eg var litt skeptisk første gong eg skulle ete det, men no er det berre fantastisk godt.


Her er eg ferdig og renske og er klar til og ete. Tilbehør er kokte poteter, kokt gulrot og kokt kålrot. Og flatbrød.
Eg hadde kjøpt ein vin som passte veldig godt til : Santa Karolina. Det er ein rødvin fra Chile.

Har du ikkje prøvd denne delikaatessen, så anbefaler eg deg virkelig og prøve. Det er KJEMPEGODT.

1 kommentar:

Haldis sa...

Sauehaud er nydelig, eg et kjøttet på kjaken. Vi brukar kålrotstappe og lefse til. Stitchingpakken tar tid, den som venter på noko godt... Ha ei god veke i vinterveret.

Nå er det bare ... igjen til jul