mandag 13. oktober 2008

LAPPE-GALLERI

De 2-3 siste årene har det blitt endel lappesøm. Her skal jeg vise dere noe av det jeg har laget. Noe har jeg selv og noe er gitt vekk :-)





Adventskalender - Gevinst på basar Hjelle Skulemusikk.










Adventskalender - Gevinst på basar Hjelle Skulemusikk











Klesklype pose - Gave til svigermor sin bursdag.










Her er Round Robin teppet mitt.









Fire dimensjonalt vindu - Gave










Adventsløper med trekanter.










Adventsløper i Bargello - pynter bordet hjemme i adventstiden.
Kurs med Inger Marie Stensrud. Dyktig kursholder :-)









Da den yngste i familien sluttet i barnehagen, fikk barnehagen dette bildet i gave.





Her er mitt bidrag til Dear Jane teppene som ble loddet ut på Regiontreff på Stårheim 2007. Alle i klubben sydde blokker, som ble satt sammen til tepper. Jeg vant det største teppet :-)







Grytekluter med gris - Bursdagsgave til min svigerinne. De har grisefjøs på gården sin.









Slumreteppe -
Konfirmasjonsgave til ett tantebarn.









Ett bilde tatt fra virkligheten - Konfirmasjonsgave.









Adventsløper - Enkel og lett.











Juleløper i trekanter.












Juleløper. Her har jeg brukt stoppefoten mye.









Adventsbilde - Modell til ett juleverksted jeg hadde med 7. klasse på Hjelle Skule, før jul 2007.









Dobbeltsidig Weekend - Advent på en side og Jul på den andre. Praktisk :-)
Kurs med Hilde fra Stord. Blid og koselig kursholder.







Julebilde med hjerter. Har sydd 2 slike. Eit har eg sjølv og eit har eg gitt i gevinst til basar Hjelle Skulemusikk.










Klesklypepose.











Sommerbilde - Her har jeg også brukt stoppefoten mye. Kurs med Anne Beier Finnestad.








Velkommen til hytta - Gave










Grytekluter. Disse er faktisk selvkomponerte. Gave til en venninne.







Grytekluter med sau. Har sydd 2 par slike. En bryllupsgave og en innflyttingsgave.







Vognteppe - Sydd til ett tantebarn











4 Spisebrikker - Gave til en medansatt på Coop Mega fra alle kollegaene.






Høstbilde - Sydd på kurs med Stoppefoten. Kursholder Anne Beier Finnestad. Festlig dame.










Oda sitt krabbeteppe.









Grytekluter - Julegave til ett vennepar.
Gryteklutene er selvkomponerte :-)

1 kommentar:

TIRIL SOL sa...

Det var litt av en produksjon!
Eg er imponert:-)))))))

Nå er det bare ... igjen til jul