mandag 2. november 2009

UTFORDRING NR. 2

Eg fekk denne utfordringa frå ElinG

Med denne Awarden følger ei utfordring.
Eg skal skrive sju ting om meg sjøl,
og sende Awarden videre til sju andre bloggarar.

1. Eg er så glad i familien min.
2. Eg liker og sy lappeteknikk, og drive med andre hobbysysler.
3. Eg er mamma til 3 Fantastisk flotte barn.
4. Eg har ei Bernina Symaskin.
5. Eg trives i jobben min.
6. Eg er stort sett blid og fornøyd.
7. Eg liker og bake.

Eg utfordrar Blåbærtua,Haldis Quilteblogg,Julianns Tid,Kari sin hobbyside,Lappetausa,Strikkemor(o) og Tiril Sol.

1 kommentar:

Karilla sin hobbyblogg sa...

Tusen takk for utfordringen. Skal legge den ut på bloggen min over helga ;-)
Bildene jeg bruker har jeg funne på nettet. stort sett på interiørblogger og kortblogger. Hver gang jeg kommer over et, lagrer jeg det til seinere bruk. Papiret jeg bruker kjøper jeg på bokhandel, det er overføringspspir til tekstil.
God helg !

Nå er det bare ... igjen til jul